ایران ترجمه - دیدگاه جامع در بدست آوری طرح بهینه بازی های رایانه‌ ای
به سایت ایران ترجمه خوش آمدید . Welcome To Irantarjome    سه شنبه 08 فروردين 1396

منوی کاربری

:نام کاربری
:کلمه عبور


عضویت

گروه مقالات

بازکردن | بستن

کاربران آنلاین

کاربران مهمان : 89
کاربر تعداد بازدید

آمار سایت

جزئیات مقاله

تعداد بازدید این مقاله : 113


تاریخ انتشار مقاله :

مدیر گروه / مترجم : محمد گلشن مقدم
کدترجمه: COM-2-3
گروه: كامپيوتر->نرم افزار
نام فارسی: دیدگاه جامع در بدست آوری طرح بهینه بازی های رایانه‌ ای
نام انگلیسی: An integrated approach to achieving optimal design of computer games
تعداد صفحات فارسی: 24 تعداد صفحات انگلیسی: 5
قیمت:220,000 ريال سال: 2006 انتشارات: الزوير
مرجع فارسی: دپارتمان مهندسي صنعتي و مديريت دانشگاه ملي چيائوتانگ، تايوان
مرجع انگلیسی: Department of Industrial Engineering and Management, National Chiao Tung University,Taiwan, ROC
دسته بندی: مقاله كامل توضیحات:
وب سایت: http://www.elsevier.com کشور:
کلمات کلیدی: شبكه,هاي عصبي, الگوريتمهاي توارثي, بهينه,سازي, بازي رايانه,اي Neural networks, Genetic algorithms, Optimization, Computer game:

شرح مقاله:

 

«مختصر شده همین مقاله فقط با پنج هزار تومان - کلیک کنید»

 

ديدگاه جامع در بدست آوري طرح بهينه بازيهاي رايانه‌اي

 

فهرست مطالب

چكيده

 مقدمه

 مدلسازي گزينه‌ها يا شقهاي طراحي

 ارزيابي سرگرمي ادراك گشته براي شقهاي مختلف طراحي

 فرمولاسيون مشكل

 جستجو براي يافتن شق طراحي بهينه

 نماد كروموزوم

 جمعيت اوليه

 تابع تناسب

 تبادل ژني

 جهش

 تكامل جمعيت

 شرايط خاتمه

 مثال عددي

 نتيجه‌گيري

 

 

چكيده

در محيطي كه بر اساس زمان ايده‌آل سير بازيهاي رايانه اي به بازار استوار است، طراحان قادر به تركيب كليه خصيصه‌هاي طراحي در يك بازي رايانه‌‌اي نمي‌باشند. براي هر خصيصه، چندين سطح اجرايي وجود دارد كه در ارتباط با سطوح مختلف مربوط به مزيتها و هزينه‌هاي آن مي‌باشد. از اينرو، اتخاذ تصميمي جامع براي تعيين سطوح مناسب اجرايي، با وجود آنكه هنوز ميزان اندكي مطالعه در باره آن وجود دارد،  بسيار مهم مي‌باشد. اين مقاله ديدگاهي را براي حل جامع اين مشكل ارائه مي‌نمايد. اين ديدگاه تكنيك شبكه عصبي را بكار گرفته و نسبت به توسعه الگوريتم توارثي جهت بهينه سازي طراحي بازيهاي رايانه‌اي اقدام مي‌كند. از طريق اين ديدگاه، مي‌توان يك طراحي تقريبا بهينه جايگزين را در اسرع وقت مشخص و تعيين نمود.



كلمات كليدي: شبكه‌هاي عصبي، الگوريتمهاي توارثي، بهينه‌سازي، بازي رايانه‌اي


 

1- مقدمه

بازي رايانه‌اي بعنوان صنعتي نويد بخش همچنان مطرح بوده (بتك، 2003) و تحقيقات بسياري در خصوص طراحي موثر بازيهاي رايانه‌اي در خلال دو دهه گذشته انتشار يافته است. بسياري از اين مطالعات بر روي شناسايي فاكتورهاي طراحي به منظور مطبوع‌تر نمودن بازيها تمركز داشته‌اند. ملون  و  لپر  (1987) عقيده دارند كه يك بازي جالب توجه مي‌بايست داراي چهار خصيصه باشد: هماوردجويي، خيال‌پردازي، كنجكاوي و كنترل. اين چهار خصيصه مي‌بايست في‌نفسه بازيكنان را برانگيخته و بوجد آورد. بر اساس اين خصيصه‌ها، فابريكيتور، نوسبوم  و  روزز (2002) نسبت به توسعه مجموعه‌اي از دستورالعملها براي بازيهاي پر جنب و جوش يا به اصطلاح اكشن اقدام نمودند. مطالعه‌ اخير در اين زمينه مشخص كننده 39 خصيصه طراحي مي‌باشد كه بر ويژگي سرگرمي و مطبوعيت يك بازي اكشن مي‌افزايد (سو، لي  و  وو، 2004).

...

 


مقالات مرتبط

تبلیغات

  • فروشگاه کتاب زبان ایران
    تعداد بازدید : 4251
  • میدان انقلاب تهران
    تعداد بازدید : 3813
  • موسسه انتشارات صانعی
    تعداد بازدید : 3121
  • کتابخانه تخصصی زبان انگلیسی
    تعداد بازدید : 3267
  • ایران مهتا
    تعداد بازدید : 1691
  • گروه تجارت الکترونیک پارسا
    تعداد بازدید : 1523

تبلیغات کاربران